Mode Nieuws

 

Bristol     VanArendonk Schoenen       HipindeRegen       Klingel    Watchwinders    Bekijk nu

Caitlyn Terra | donderdag 02 april 2020 10 Corso Como sluit de vestiging in New York. Dit meldt WWD op basis van een statement. De winkel werd nog geen twee jaar geleden geopend. “Het is geen makkelijke beslissing geweest, maar de coronavirus pandemie groeit en de toekomst is onzeker. De omstandigheden maken het niet mogelijk voor 10 Corso Como om tot bloei te komen in het Seaport District [in New York,red.],” aldus het statement. “We nemen met verdriet afscheid van New York voor nu.” 10 Corso Como is het geesteskind van Carla Sozzani, de zus van de wijlen Francesca Sozzani - hoofdredacteur van de Italiaanse Vogue. 10 Corso Como werd al in 1991 opgericht en kreeg door de jaren heen meerdere vestigingen wereldwijd. Met de sluiting van de winkel in New York blijven alleen de winkels in Milaan en Seoul over.
donderdag, 2, april, 2020
Source: Fashion United
[unable to retrieve full-text content]Galeria Karstadt Kaufhof, de modegroep achter het Duitse Karstadt, Galeria Kaufhof en het Belgische Galeria Inno heeft bescherming tegen schuldeisers aangevraagd. Dit meldt het bedrijf tegen het Duitse persbureau DPA. “De moeilijke economische gevolgen van de coronacrisis voor de non-food handel en de implementatie van staatssteun via de bank hebben deze stap noodzakelijk gemaakt,” aldus het statement in handen van DPA. “In het huidige financiële jaar verwachten we een ebitda van meer dan 100 miljoen euro. Terwijl we onder bescherming zijn tegen crediteuren doen we er alles aan om te zorgen dat we op eenzelfde pad verder kunnen,” aldus CEO Miguel Müllenbach, in het statement. Galeria Karstadt Kaufhof was voor de coronacrisis al begonnen met de herstructurering en de fusie van de diverse warenhuizen binnen de groep. Müllenbach meldt in het bericht dat dit proces een goede start heeft gehad.
donderdag, 2, april, 2020
Source: Fashion United
Caitlyn Terra | donderdag 02 april 2020 Galeria Karstadt Kaufhof, de modegroep achter het Duitse Karstadt, Galeria Kaufhof en het Belgische Galeria Inno heeft bescherming tegen schuldeisers aangevraagd. Dit meldt het bedrijf tegen het Duitse persbureau DPA. “De moeilijke economische gevolgen van de coronacrisis voor de non-food handel en de implementatie van staatssteun via de bank hebben deze stap noodzakelijk gemaakt,” aldus het statement in handen van DPA. “In het huidige financiële jaar verwachten we een ebitda van meer dan 100 miljoen euro. Terwijl we onder bescherming zijn tegen crediteuren doen we er alles aan om te zorgen dat we op eenzelfde pad verder kunnen,” aldus CEO Miguel Müllenbach, in het statement. Galeria Karstadt Kaufhof was voor de coronacrisis al begonnen met de herstructurering en de fusie van de diverse warenhuizen binnen de groep. Müllenbach meldt in het bericht dat dit proces een goede start heeft gehad.
donderdag, 2, april, 2020
Source: Fashion United
PVH plust in boekjaar 2019, waarschuwt voor significante negatieve impact in 2020
[unable to retrieve full-text content] PVH Corp heeft in het boekjaar 2019 een omzetplus van 5 procent behaald, zo is te lezen in het jaarverslag van de modegroep. PVH behaalde een omzet van 9,9 miljard dollar (9 miljard euro), maar waarschuwt voor een significant negatieve impact op de resultaten van het huidige boekjaar vanwege de huidige pandemie. De CEO van de groep, Emanuel Chirico, gaat in het jaarverslag meteen in op de pandemie. Hij stipt aan dat PVH een goede financiële positie heeft om de pandemie te doorstaan. Chirico geeft dan ook aan dat het bedrijf er alles aan doet om de cash flow en de financiële positie te behouden. “Ik geloof dat onze sterke kanten - ons talent, onze merken en onze sterke fundering en balans - ons in deze onzekere tijd zullen steunen en uiteindelijk terug zullen leiden naar een gezond pad van groei wanneer de pandemie over is.” Vanwege de pandemie doet PVH Corp nog geen uitspraken over de omzet en winstverwachting voor het huidige boekjaar. Vele andere modegroepen hebben ook geen verwachting voor het boekjaar 2020 gegeven vanwege de uitbraak van het coronavirus. PVH FY19: Omzetdaling bij Calvin Klein PVH's grote merken zijn Calvin Klein en Tommy Hilfiger. Tommy Hilfiger sloot het boekjaar af met een omzetstijging van 8 procent. Het merk had dit voornamelijk te danken aan de toename van verkoop in Europa, zo is te lezen in het jaarverslag. Calvin Klein kreeg een omzetdaling van 2 procent te verduren. Naast Calvin Klein en Tommy Hilfiger heeft PVH ook nog een groep merken die het bundelt onder de naam ‘Heritage Brands' waaronder Van Heusen en Izod. Deze groep merken heeft in het boekjaar een omzetdaling van 3 procent genoteerd. Beeld: Tommy Hilfiger
donderdag, 2, april, 2020
Source: Fashion United
Caitlyn Terra | donderdag 02 april 2020 PVH Corp heeft in het boekjaar 2019 een omzetplus van 5 procent behaald, zo is te lezen in het jaarverslag van de modegroep. PVH behaalde een omzet van 9,9 miljard dollar (9 miljard euro), maar waarschuwt voor een significant negatieve impact op de resultaten van het huidige boekjaar vanwege de huidige pandemie. De CEO van de groep, Emanuel Chirico, gaat in het jaarverslag meteen in op de pandemie. Hij stipt aan dat PVH een goede financiële positie heeft om de pandemie te doorstaan. Chirico geeft dan ook aan dat het bedrijf er alles aan doet om de cash flow en de financiële positie te behouden. “Ik geloof dat onze sterke kanten - ons talent, onze merken en onze sterke fundering en balans - ons in deze onzekere tijd zullen steunen en uiteindelijk terug zullen leiden naar een gezond pad van groei wanneer de pandemie over is.” Vanwege de pandemie doet PVH Corp nog geen uitspraken over de omzet en winstverwachting voor het huidige boekjaar. Vele andere modegroepen hebben ook geen verwachting voor het boekjaar 2020 gegeven vanwege de uitbraak van het coronavirus. PVH's grote merken zijn Calvin Klein en Tommy Hilfiger. Tommy Hilfiger sloot het boekjaar af met een omzetstijging van 8 procent. Het merk had dit voornamelijk te danken aan de toename van verkoop in Europa, zo is te lezen in het jaarverslag. Calvin Klein kreeg een omzetdaling van 2 procent te verduren. Naast Calvin Klein en Tommy Hilfiger heeft PVH ook nog een groep merken die het bundelt onder de naam ‘Heritage Brands' waaronder Van Heusen en Izod. Deze groep merken heeft in het boekjaar een omzetdaling van 3 procent genoteerd. Beeld: Tommy Hilfiger
donderdag, 2, april, 2020
Source: Fashion United
Liefde ten tijde van corona: De impact op de bruidsmodebranche
[unable to retrieve full-text content]Londen - Nu bijeenkomsten met meer dan twee personen nagenoeg over de hele wereld zijn verboden, raken bruiloften en ceremonies naar de achtergrond. Bruiloften die staan gepland voor de maanden april, mei en juni worden geannuleerd of uitgesteld. Dat geeft toekomstige echtparen een horde aan logistieke problemen, van het opnieuw plannen van de locatie, tot bloemisten, cateraars, verzekeringen en het uitzoeken van vele andere details. Aangezien minder dan 30 procent van de paren een verzekering afsluit, kunnen de kosten voor annuleringen of verplaatsingen in de papieren lopen. In de bruidsmodeindustrie zorgt het voor onrust. Spanje, één van de landen die het zwaarst is getroffen door de pandemie, is na China de grootste exporteur van trouwjurken wereldwijd. Veel fabrieken komen volgens Reuters grondstoffen of arbeiders tekort om lopende bestellingen af te maken. Ook komen er geen nieuwe bestellingen meer binnen. Bridal Fashion Week geannuleerd De Valmont Barcelona Bridal Fashion Week is één van de grootste evenementen op de kalender van de bruidsmodebranche, en brengt honderden inkopers en merken van over de hele wereld bij elkaar om te kopen en verkopen. De geplande datum in april is uitgesteld tot juni, maar zelfs de nieuwe datum zou kunnen worden verplaatst als regeringen de lockdown-periode tot in de zomer verlengen. In de Verenigde Staten is de bruidsmodebranche maar liefst 78 miljard dollar (71 miljard euro) per jaar waard. China is de grootste leverancier van kleding, maar fabrieken zijn er in januari en februari enorm verstoord en worden pas nu heropend. De bruidsmodebranche in India, goed voor 50 miljard dollar (46 miljard euro), lijkt op zijn kop te staan. Dat komt omdat 45 tot 80 procent van de geplande ceremonies wordt uitgesteld of geannuleerd, stelt de Economic Times. Wereldwijd zijn het de kleinere bruidsboetieks en gespecialiseerde e-tailers die het hardst worden getroffen door de vertragingen van de productie en verzending. De nasleep van het aanvullen van de assortimenten en voorraden uit een verstoorde toeleveringsketen zal de komende maanden nog voelbaar zijn. En dat terwijl de zomer het belangrijkste seizoen voor bruiloften is in het westen. Dit artikel verscheen eerder op FashionUnited UK. Vertaling en bewerking vanuit het Engels: Tessa Guntlisbergen. Beeld: Valmont Barcelona Fashion Week
donderdag, 2, april, 2020
Source: Fashion United
Don-Alvin Adegeest | donderdag 02 april 2020 Londen - Nu bijeenkomsten met meer dan twee personen nagenoeg over de hele wereld zijn verboden, raken bruiloften en ceremonies naar de achtergrond. Bruiloften die staan gepland voor de maanden april, mei en juni worden geannuleerd of uitgesteld. Dat geeft toekomstige echtparen een horde aan logistieke problemen, van het opnieuw plannen van de locatie, tot bloemisten, cateraars, verzekeringen en het uitzoeken van vele andere details. Aangezien minder dan 30 procent van de paren een verzekering afsluit, kunnen de kosten voor annuleringen of verplaatsingen in de papieren lopen. In de bruidsmodeindustrie zorgt het voor onrust. Spanje, één van de landen die het zwaarst is getroffen door de pandemie, is na China de grootste exporteur van trouwjurken wereldwijd. Veel fabrieken komen volgens Reuters grondstoffen of arbeiders tekort om lopende bestellingen af te maken. Ook komen er geen nieuwe bestellingen meer binnen. De Valmont Barcelona Bridal Fashion Week is één van de grootste evenementen op de kalender van de bruidsmodebranche, en brengt honderden inkopers en merken van over de hele wereld bij elkaar om te kopen en verkopen. De geplande datum in april is uitgesteld tot juni, maar zelfs de nieuwe datum zou kunnen worden verplaatst als regeringen de lockdown-periode tot in de zomer verlengen. In de Verenigde Staten is de bruidsmodebranche maar liefst 78 miljard dollar (71 miljard euro) per jaar waard. China is de grootste leverancier van kleding, maar fabrieken zijn er in januari en februari enorm verstoord en worden pas nu heropend. De bruidsmodebranche in India, goed voor 50 miljard dollar (46 miljard euro), lijkt op zijn kop te staan. Dat komt omdat 45 tot 80 procent van de geplande ceremonies wordt uitgesteld of geannuleerd, stelt de Economic Times. Wereldwijd zijn het de kleinere bruidsboetieks en gespecialiseerde e-tailers die het hardst worden getroffen door de vertragingen van de productie en verzending. De nasleep van het aanvullen van de assortimenten en voorraden uit een verstoorde toeleveringsketen zal de komende maanden nog voelbaar zijn. En dat terwijl de zomer het belangrijkste seizoen voor bruiloften is in het westen. Dit artikel verscheen eerder op FashionUnited UK. Vertaling en bewerking vanuit het Engels: Tessa Guntlisbergen. Beeld: Valmont Barcelona Fashion Week
donderdag, 2, april, 2020
Source: Fashion United
Caitlyn Terra | donderdag 02 april 2020 FNG heeft Nathasja van Bael aangesteld als nieuwe CFO van het bedrijf. Dit maakt de modegroep bekend in een persbericht. Ze volgt hiermee Geert Jacobs op die vanaf december 2019 de rol van interim CFO vervulde. Van Bael is hiervoor werkzaam geweest bij DPG Media België waar ze tot voor kort CFO was. Daarvoor werkte ze onder andere als CFO bij Ziekenhuis Netwerk Antwerpen en Medialaan. Ze is ook twee keer genomineerd geweest voor CFO van het jaar: in 2013 en in 2019. “Met Nathasja van Bael halen we bijkomende ervaring en expertise aan boord om ons te helpen bij de versnelling van onze digital first strategie,” aldus CEO Dieter Penninckx in het persbericht. “Die strategie omvat de transformatie van FNG tot een als platform georganiseerde fashion retail groep. Voortbouwend op de know-how van de vorig jaar overgenomen Scandinavische e-commerce leider Ellos Group, zal FNG ook in de Benelux meer inzetten op de digitale verkoop van haar collectie en merken via eigen webshops en online marktplaatsen.”
donderdag, 2, april, 2020
Source: Fashion United
[unable to retrieve full-text content]Het kabinet maakte gisteravond bekend de bestaande corona-maatregelen tot en met 28 april te verlengen. Wat was er vandaag nog meer in het nieuws over het coronavirus? FashionUnited verzamelt dagelijks het Covid-19 (gerelateerde) nieuws in een overzicht. Hema betaalt de helft minder huur over april en mei In overleg met een aantal pandverhuurders, heeft Hema besloten de helft minder huur te betalen over de maanden april en mei. Dat meldt de winkelketen woensdag in een persbericht. Het bedrijf geeft aan dat de verhuurders de beslissing begrijpen en dat ze “de voorkeur geven aan een gedeeltelijke betaling boven een uitgestelde betaling”, zo luidt het persbericht. Volgens Hema is de maatregel noodzakelijk om “de bedrijfsvoering op de lange termijn te kunnen garanderen”. Het voortbestaan van Hema zou op de korte termijn niet in gevaar zijn, stelt het bedrijf. In de landen buiten Nederland zijn alle Hema-winkels gesloten. In Nederland zijn de filialen nog open, maar zou de omzet volgens het FD met een derde zijn afgenomen in de afgelopen weken. “Als één winkelbedrijf de coronacrisis niet kan gebruiken, dan is het Hema wel,” verklaart CNV-bestuurder Martijn den Heijer tegenover NOS. De winkelketen lijdt jaarlijks verliezen en kampt met schulden van voormalig eigenaar Lion Capital. Ook andere modebedrijven hebben aangegeven voorlopig geen of minder huur te betalen. Zo meldt Urban Outfitters in een persbericht dat het de betaling van de huur voor onbepaalde tijd opschort en nieuwe winkelopeningen uitstelt of annuleert. Ook de Duitse warenhuisketen Galeria Karstadt Kaufhof gaat over op deze maatregel, meldt Der Spiegel. Vanwege de overheidsmaatregelen zou het bedrijf naar eigen zeggen “geen andere keus hebben” dan voorlopig geen huur te betalen voor alle panden. Wisselende reacties op verlenging maatregelen tot eind april Het kabinet verlengt de huidige corona-maatregelen tot en met 28 april, zo maakte premier Rutte gisteravond bekend. Deze beslissing ontving wisselende reacties vanuit de retailbranche. Zo meldt werkgeversorganisatie VNO-NCW in een bericht op haar website dat het een “enorme impact heeft op iedere ondernemer en burger die dit raakt”, maar dat het ook “noodzakelijk is gebleken”. Ook brancheorganisatie INretail waardeert de beslissing van het kabinet, maar vreest tegelijkertijd voor “een bloedbad in de winkelstraat” als de maatregelen nog vier of vijf maanden voortduren. Dat zegt Jan Meerman, algemeen directeur van INretail, tegenover De Telegraaf. Meerman vertelt dat ondernemers nu “10 tot 20 procent van de omzet die ze normaal behalen” realiseren. “Als deze situatie langer duurt, zullen er extra steunmaatregelen moeten komen,” aldus Meerman aan de krant. Levi's lanceert muziek-livestreams Jeansmerk Levi's zendt vanaf vandaag dagelijks een muziek-livestream uit op haar Instagram-accounts in Nederland en België. In de livestream, genaamd 5:01 Live, laten ‘upcoming artists uit Nederland en België' hun muziek horen. Vandaag is dat Kris Kross Amsterdam, blijkt uit een persbericht van het merk. Ook Tsar B, Lucas Hamming en Hakim zullen optreden. Doel van de livestream is om “fans en familie over de hele wereld aan te moedigen om veilig thuis te blijven en verbonden te zijn”. De artiesten krijgen van Levi's een vergoeding in de vorm van een geldbedrag, dat ze aan een goed doel naar keuze mogen schenken. Luxemarkt daalt naar verwachting met 60 tot 70 miljard euro De coronacrisis eist ook zijn tol in de luxe-industrie, denkt Bain & Company. Het Amerikaanse adviesbureau verwacht dat de industrie met 25 tot 30 procent krimpt in het eerste kwartaal van 2020. Op jaarbasis voorspelt het bedrijf een omzetdaling van 60 tot 70 miljard euro, schrijft Fashionnetwork. Volgens Bain & Company zullen de eerste kwartaalcijfers vooral een zwakkere consumptie in China reflecteren. China was de eerste corona-hotspot, en was in 2019 goed voor 90 procent van de wereldwijde groei van de luxemarkt. Hoewel de prognoses nog voorlopig zijn, adviseert Bain & Company luxebedrijven om hun besluitvormings- en operationele processen te stroomlijnen. Daarnaast moeten deze bedrijven een consumentgerichte strategie bedenken en de productieketen flexibiliseren en duurzamer maken, aldus het adviesbureau. Tailored Brands benut fabriek voor productie mondmaskers Het Amerikaanse retailbedrijf Tailored Brands, Inc. gaat haar fabriek in Massachusetts gebruiken om katoenen, wasbare mondmaskers te maken. Dat doet het bedrijf samen met een particuliere fabrikant en distributeur van medische producten. De maskers kunnen worden gebruikt wanneer door de Food and Drug Administration goedgekeurde mondmaskers op zijn. Daarnaast heeft Tailored Brands, Inc. haar e-commerce fulfilmentcentra heropend om het verzenden van online bestellingen te stroomlijnen. ANWR-Garant is een petitie gestart om zijn noodoproep kracht bij te zetten. De retailorganisatie vreest dat een “groot deel van de ketens” in de schoenen-, sport- en modebranche failliet zal gaan zonder financiële steun van de overheid. Dat meldt ANWR-Garant in een brief die het heeft overhandigd aan de Minister van Economische Zaken en Klimaat en de staatssecretaris. “Zonder hulp, naast de bestaande maatregelen als NOW (werktijdverkorting), de uitgebreide TOGS-maatregel, uitstel van belastingbetaling, alsmede uitstel rente en aflossing bij de bank of de kredietverruiming, gaan er duizenden winkels dicht en gaat een groot deel van de ketens failliet,” aldus de organisatie in een persbericht.
woensdag, 1, april, 2020
Source: Fashion United
Het kabinet maakte gisteravond bekend de bestaande corona-maatregelen tot en met 28 april te verlengen. Wat was er vandaag nog meer in het nieuws over het coronavirus? FashionUnited verzamelt dagelijks het Covid-19 (gerelateerde) nieuws in een overzicht. Hema betaalt de helft minder huur over april en mei In overleg met een aantal pandverhuurders, heeft Hema besloten de helft minder huur te betalen over de maanden april en mei. Dat meldt de winkelketen woensdag in een persbericht. Het bedrijf geeft aan dat de verhuurders de beslissing begrijpen en dat ze “de voorkeur geven aan een gedeeltelijke betaling boven een uitgestelde betaling”, zo luidt het persbericht. Volgens Hema is de maatregel noodzakelijk om “de bedrijfsvoering op de lange termijn te kunnen garanderen”. Het voortbestaan van Hema zou op de korte termijn niet in gevaar zijn, stelt het bedrijf. In de landen buiten Nederland zijn alle Hema-winkels gesloten. In Nederland zijn de filialen nog open, maar zou de omzet volgens het FD met een derde zijn afgenomen in de afgelopen weken. “Als één winkelbedrijf de coronacrisis niet kan gebruiken, dan is het Hema wel,” verklaart CNV-bestuurder Martijn den Heijer tegenover NOS. De winkelketen lijdt jaarlijks verliezen en kampt met schulden van voormalig eigenaar Lion Capital. Ook andere modebedrijven hebben aangegeven voorlopig geen of minder huur te betalen. Zo meldt Urban Outfitters in een persbericht dat het de betaling van de huur voor onbepaalde tijd opschort en nieuwe winkelopeningen uitstelt of annuleert. Ook de Duitse warenhuisketen Galeria Karstadt Kaufhof gaat over op deze maatregel, meldt Der Spiegel. Vanwege de overheidsmaatregelen zou het bedrijf naar eigen zeggen “geen andere keus hebben” dan voorlopig geen huur te betalen voor alle panden. Wisselende reacties op verlenging maatregelen tot eind april Het kabinet verlengt de huidige corona-maatregelen tot en met 28 april, zo maakte premier Rutte gisteravond bekend. Deze beslissing ontving wisselende reacties vanuit de retailbranche. Zo meldt werkgeversorganisatie VNO-NCW in een bericht op haar website dat het een “enorme impact heeft op iedere ondernemer en burger die dit raakt”, maar dat het ook “noodzakelijk is gebleken”. Ook brancheorganisatie INretail waardeert de beslissing van het kabinet, maar vreest tegelijkertijd voor “een bloedbad in de winkelstraat” als de maatregelen nog vier of vijf maanden voortduren. Dat zegt Jan Meerman, algemeen directeur van INretail, tegenover De Telegraaf. Meerman vertelt dat ondernemers nu “10 tot 20 procent van de omzet die ze normaal behalen” realiseren. “Als deze situatie langer duurt, zullen er extra steunmaatregelen moeten komen,” aldus Meerman aan de krant. Levi's lanceert muziek-livestreams Jeansmerk Levi's zendt vanaf vandaag dagelijks een muziek-livestream uit op haar Instagram-accounts in Nederland en België. In de livestream, genaamd 5:01 Live, laten ‘upcoming artists uit Nederland en België' hun muziek horen. Vandaag is dat Kris Kross Amsterdam, blijkt uit een persbericht van het merk. Ook Tsar B, Lucas Hamming en Hakim zullen optreden. Doel van de livestream is om “fans en familie over de hele wereld aan te moedigen om veilig thuis te blijven en verbonden te zijn”. De artiesten krijgen van Levi's een vergoeding in de vorm van een geldbedrag, dat ze aan een goed doel naar keuze mogen schenken. Luxemarkt daalt naar verwachting met 60 tot 70 miljard euro De coronacrisis eist ook zijn tol in de luxe-industrie, denkt Bain & Company. Het Amerikaanse adviesbureau verwacht dat de industrie met 25 tot 30 procent krimpt in het eerste kwartaal van 2020. Op jaarbasis voorspelt het bedrijf een omzetdaling van 60 tot 70 miljard euro, schrijft Fashionnetwork. Volgens Bain & Company zullen de eerste kwartaalcijfers vooral een zwakkere consumptie in China reflecteren. China was de eerste corona-hotspot, en was in 2019 goed voor 90 procent van de wereldwijde groei van de luxemarkt. Hoewel de prognoses nog voorlopig zijn, adviseert Bain & Company luxebedrijven om hun besluitvormings- en operationele processen te stroomlijnen. Daarnaast moeten deze bedrijven een consumentgerichte strategie bedenken en de productieketen flexibiliseren en duurzamer maken, aldus het adviesbureau. Tailored Brands benut fabriek voor productie mondmaskers Het Amerikaanse retailbedrijf Tailored Brands, Inc. gaat haar fabriek in Massachusetts gebruiken om katoenen, wasbare mondmaskers te maken. Dat doet het bedrijf samen met een particuliere fabrikant en distributeur van medische producten. De maskers kunnen worden gebruikt wanneer door de Food and Drug Administration goedgekeurde mondmaskers op zijn. Daarnaast heeft Tailored Brands, Inc. haar e-commerce fulfilmentcentra heropend om het verzenden van online bestellingen te stroomlijnen. ANWR-Garant is een petitie gestart om zijn noodoproep kracht bij te zetten. De retailorganisatie vreest dat een “groot deel van de ketens” in de schoenen-, sport- en modebranche failliet zal gaan zonder financiële steun van de overheid. Dat meldt ANWR-Garant in een brief die het heeft overhandigd aan de Minister van Economische Zaken en Klimaat en de staatssecretaris. “Zonder hulp, naast de bestaande maatregelen als NOW (werktijdverkorting), de uitgebreide TOGS-maatregel, uitstel van belastingbetaling, alsmede uitstel rente en aflossing bij de bank of de kredietverruiming, gaan er duizenden winkels dicht en gaat een groot deel van de ketens failliet,” aldus de organisatie in een persbericht.
woensdag, 1, april, 2020
Source: Fashion United

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *