Internet, Mobile, TV en Technologie

 

       iForex       Lotto      BankGiroLoterij        NationalePostcodeLoterij        Bekijk nu
Instagram is kortgeleden gaan testen of likes wel echt bijdragen aan het platform en om te kijken of ze misschien zonder kunnen. Dit alles om de sociale druk die dit soort social media platformen veroorzaken wat te verminderen. Een klein aantal likes krijgen in vergelijking met iemand anders kan namelijk funest zijn voor je zelfvertrouwen als je niet stevig in je schoenen staat. Daarom kiest Instagram er nu voor om te testen of ze ook zonder de 'likes' kunnen. Op dit moment wordt de functie getest in Australië, Canada, Japan, Ierland, Italië, Brazilië en Nieuw-Zeeland. Het is nog niet bekend of deze functie ook in Nederland getest gaat worden. Het idee is dat je nog wel ziet wat je zelf hebt geliket en degene die de foto geplaatst heeft kan wel het aantal likes zien, maar je kan dus niet langer zien hoe veel likes een post precies heeft. Dit is nogal een grote verandering en kan het hele social media gebeuren wel eens op zijn kop zetten en de algehele geestelijke gezondheid verbeteren. Instagram gaat goed kijken naar de terugkoppeling en daarna pas een beslissing nemen over de toekomst. Het gaat verder geen obstakel worden voor influencers, reclame inkomsten blijven hetzelfde ondanks de onzichtbare likes. Voor bedrijven die Instagram puur zakelijk gebruiken blijft het aantal likes wel zichtbaar. Eerder werd er ook al een ‘verberg-likes' functie ontdekt in de code van Instagram. Dit toont aan dat ze al langer spelen met het idee van een ‘like-loze' Instagram. Of ze dit echt wereldwijd gaan doorvoeren moeten we nog maar eens zien, zo'n beslissing is niet zomaar gemaakt en heeft invloed op het gehele social media landschap.
donderdag, 18, juli, 2019
Source: DutchCowboys
De afgelopen 48 uur verliepen op social media gebied niet geheel vlekkeloos voor KLM. De social afdeling van KLM India plaatste een nogal gevoelig bericht dat Twitter KLM India niet in dank af nam. Een bericht over borstvoeding op het Nederlandse twitteraccount zorgde voor nogal wat kritiek. "Stoelen op de achterste rijen zijn het veiligst" KLM India plaatste dinsdag een bericht over het kiezen van stoelen en de kans op het overleven van een crash. "Stoelen achter in het vliegtuig zijn het veiligst." Waar je volgens de tweet beter je stoel niet uit kon zoeken? In het midden van het vliegtuig. "Volgens onderzoek van Time, het sterftecijfer is het grootst voor stoelen in het midden van het vliegtuig. Het sterftecijfer voor stoelen voor in het vliegtuig is marginaal kleiner en is het kleinst voor stoelen in het achterste gedeelte van het vliegtuig." De tweet werd op zijn zachtst gezegd niet goed ontvangen. Inmiddels heet KLM India het bericht verwijderd en excuses gemaakt via Twitter. De post was gebaseerd op openbare feiten over de luchtvaart, het was geen mening van KLM. Het was nooit de bedoeling om mensen te kwetsen. Borstvoeding-rel Op het internationale account van KLM kwam de luchtvaartmaatschappij ook onder vuur te liggen na een tweet over borstvoeding aan boord. Borstvoeding mag tijdens de vlucht gewoon gegeven worden, maar als er andere passagiers aan boord aanstoot nemen, mag KLM personeel de moeder vragen om zich te bedekken. Een dekentje om je te bedekken De tweet kwam na aanleiding van een verhaal van de Amerikaanse Shelby. Zij vertelde zondag op Facebook een verhaal over een voorval tijdens haar vlucht afgelopen maand tussen San Francisco en KLM. Ze werd tijdens de vlucht benaderd door een stewardess, toen ze haar dochter borstvoeding gaf. Ze werd gevraagd zichzelf te bedekken tijdens het voeden. De stewardess bood Shelby een dekentje aan, wat Shelby weigerde, omdat haar dochter daarvan van slag zou raken. Hierop reageerde de stewardess dat wanneer er iemand zou klagen, dit Shelby's eigen probleem zou zijn. Volgens Shelby was er in vliegtuig niemand die klaagde en was het alleen de stewardess die er problemen mee had. De rest van de vlucht voelde Shelby zich niet meer comfortabel en gerespecteerd. Ze sloot haar bericht af met een oproep aan alle jonge moeders om voortaan voor een andere luchtvaartmaatschappij te kiezen. Kritiek De tweet van KLM leidt tot veel kritiek op Twitter. "Ik vlieg in het vervolg wel met een andere maatschappij." en "Belachelijk dat een Nederlands bedrijf anno 2019 zulke vrouwonvriendelijke regelt handhaaft" zijn twee van de vele reacties. Maar er zijn er ook die het eens zijn met de regels van KLM. KLM heeft nog niet op de commotie gereageerd.
donderdag, 18, juli, 2019
Source: DutchCowboys
Diverse mensen vonden E3 flink tegenvallen en nu de nieuwe generatie consoles nog niet echt in zicht is, kun je je afvragen of je je wel in de gekte die Gamescom heet moet storten. Het is warm, het is druk en je moet veel wachten. Toch kun je misschien maar beter wel gaan dit jaar. Er zijn steeds meer shows en presentaties Sinds een paar jaar is het niet per definitie zo dat gamebedrijven alles laten zien op E3. Sommigen hebben zelfs helemaal geen presentatie meer. Deels komt dit omdat game-uitgevers met eigen initiatieven komen, zoals Nintendo Direct. Anderzijds zien gamebedrijven ook in dat er meer is dan alleen E3. Gamescom bijvoorbeeld. Er zijn regelmatig presentaties geweest vanuit Keulen en dit jaar belooft dat niet anders te zijn. Er is zelfs een eigen show van Gamescom zelf Of tenminste, misschien juist wel: op 19 augustus om 20:00 uur is er een live openingsshow. Geoff Keighley, presentator van de Game Awards, is de host van deze Gamescom: Opening Night Live. Hier belooft meer getoond te worden van diverse bekende aankomende titels van grote studio's. Gamescom is in het hartje van de zomer Gamescom vindt plaats van 20 tot 24 augustus in Keulen. Het is de zomerperiode, dus de kans is aanwezig dat je dan toch al vrij bent. En anders is het de moeite er vrij voor te nemen. Je kunt het leuk combineren met een weekendje in het mooie Keulen met haar dom of een bezoek aan Movie Park Germany, dat er slechts een uurtje vandaan ligt. Of je kunt lekker een weekje vakantie thuis vieren en middenin de week een dagje op en neer naar Keulen. Er komen geweldige games naar Gamescom 2019 Grand Theft Auto 6 is nog niet officieel aangekondigd, maar de fans hebben hoop dat het spel op Gamescom wordt aangekondigd. Daarnaast wordt er meer informatie verwacht over Call of Duty, FIFA, eFootball PES 2020 en Gears 5 (de Horde-modus wordt onthuld). Waarschijnlijk is de recentelijk aangekondigde Nintendo Switch Lite ook aanwezig, met mogelijk ook meer beelden of informatie over The Legend of Zelda: Breath of the Wild Sequel. En aangezien de demo wereldwijd live gaat na Gamescom, wordt er ook nog wel iets van het enorm gehypete Cyberpunk 2020 verwacht. Je kunt er je ogen uitkijken Oke, het is druk, het ruikt zweterig, het is warm, maar dat is niet zo gek als er een stuk of 370.000 mensen over de vloer komen. Onder die mensen zijn echter ook altijd een heleboel cosplayers en die zijn het bekijken en (als je het aardig vraagt) fotograferen vaak meer dan waard. De creatieve uitspattingen, de herkenning van een personage waar je uren tegenaan hebt gekeken, of gewoon een leuk persoon ontmoeten: het is gewoon heel erg gezellig om rond te lopen met alleen maar mensen die precies dezelfde liefde voor gaming hebben. Zien we je op Gamescom? Veel plezier!
donderdag, 18, juli, 2019
Source: DutchCowboys
Maandenlang hebben gebruikers van de Switch al problemen met de joysticks op hun controllers. Zelfs als ze niet worden aangeraakt denkt het systeem dat de sticks bewegen. Tot nu toe is er geen makkelijke oplossing voor het probleem. Enkele dagen geleden kreeg een subreddit over het probleem 25.000 upvotes. Het bericht was geplaatst door iemand die de Switch nog maar 4 maand in gebruik had. Nintendo heeft aangegeven dat ze het probleem willen verhelpen, gebruikers kunnen de controllers opsturen en betalen alleen verzendkosten voor de reparatie. Hier is de Redditgebruiker fel tegen, ze zouden na 4 maand toch weer in dezelfde staat verkeren. Maar wat kun je doen? Met een beetje technische kennis zou je het ook zelf kunnen doen, maar met een luxeproduct zoals dit zou dit eigenlijk niet mogen gebeuren. De Playstation 4 en Xbox One controllers lijken geen last te hebben van dit soort kwalen en al helemaal niet na 4 maanden gebruik. De onderstaande video laat zien wat het probleem precies is. Zonde Het zou kunnen dat het type game wat je op je Switch speelt invloed heeft op hoe lang je joysticks het vol gaan houden, een shooter is natuurlijk een stuk intensiever dan een RPG. Het probleem kwam ongeveer een jaar geleden voor het eerst voor, maar de klachten lijken zich nu wel flink op te stapelen op Twitter en Reddit. Nintendo heeft nog geen officiële verklaring gegeven. Dit is ontzettend zonde want de Switch is een goed platform en een simpel probleem als dit kan de reputatie van de console aantasten. Op dit moment is de enige oplossing een nieuwe joystick in het apparaat zetten, of laten zetten. Ik weet in ieder geval wat ik de schuld ga geven de volgende keer dat ik een potje Smash Ultimate verlies.
donderdag, 18, juli, 2019
Source: DutchCowboys
Het bedrijf achter Faceapp heeft aangegeven dat de foto's niet op lange termijn worden opgeslagen en niet worden doorverkocht. Naar eigen zeggen worden de foto's wel naar een server van de firma R&D gestuurd, omdat daar de foto wordt getransformeerd met krachtige software. Als dat in de app zelf zou moeten gebeuren zou dat veel te lang duren. Volgens R&D gaan de foto's niet naar Rusland en worden ze ongeveer binnen 48 uur permanent verwijderd van de cloudservers. Is het geloofwaardig? Ook wordt alleen de foto gebruikt die de gebruiker kiest en niet de hele fotobibliotheek, zoals volgens de geruchten misschien wel het geval zou zijn. Het bedrijf staat open voor contact met ongeruste gebruikers en zullen zo snel mogelijk antwoorden. Sommige gebruikers met enige tech-kennis hebben hier hun twijfels bij. In de privacyverklaring van het Russische R&D staat namelijk dat er wel informatie van de gebruikers wordt opgeslagen. Denk aan: je locatie, IP-adres en toestelgegevens. Waarschijnlijk zal de waarheid ergens in het midden liggen, gebruik van de app is dan ook geheel op eigen risico. Blijft de virale app gratis? Het nieuwe verouderingsfilter van de app heeft voor een doorbraak gezorgd, maar hoe gaan ze er geld aan verdienen? Op dit moment is er een pro versie te krijgen voor 3.99 dollar per maand en 39.99 dollar voor een levenslange vergunning. Meer dan de helft van de filters in de app zitten op dit moment achter deze paywall en als R&D meer mensen over deze drempel wil lokken dan zouden ze de verouderingsfilter ook achter pro kunnen zetten. We denken dat de kans klein is dat dit gebeurt. Dit zou totaal niet goed zijn voor de stijgende populariteit die de app op dit moment geniet.
donderdag, 18, juli, 2019
Source: DutchCowboys
Dacht jij dat iedereen tegenwoordig alles met de smartphone doet en pc's geheel verleden tijd zijn? Dat is niet het geval. Volgens Gartner zijn er in het tweede kwartaal van 2019 zelfs meer pc's verscheept. Al zes jaar lang is het aantal verscheepte pc's per kwartaal dalende, maar in 2018 was er een positief tweede kwartaal. Nu is dat wederom het geval. Volgens Gartner is dat te danken aan Windows 10 dat even flink is opgefrist dankzij de mei-update. Handelsverbod Waarschijnlijk is dit dan ook geen trend, maar een eenmalige stijging. Sterker nog, het zal waarschijnlijk juist enorm gaan dalen, aangezien de Amerikaanse overheid een handelsverbod heeft met China. Veel pc's zijn gefabriceerd in China, waarna ze over de hele wereld worden verscheept. Dat wordt nu wat ingewikkeld in het geval van Amerika en dat schijnen we volgens de voorspellingen pas echt te gaan merken in het derde kwartaal van dit jaar. De term pc's wordt hier overigens zeer breed ingezet. Het gaat hier niet alleen om enorme kasten die je thuis neerzet met een monitor en toetsenbord: het gaat ook om laptops. Zelfs tablets vallen onder de term personal computer. Uit China komen dan ook enorm veel complete laptops en tablets. Smartphones en hybrides tussen smartphone en tablet vallen hier wel buiten. 63 miljoen pc's In totaal zijn er in het tweede kwartaal van 2019 63 miljoen pc's verscheept, waaronder voornamelijk veel Lenovo-, HP- en Dell-apparaten. Het zijn ook die merken die groei laten zien, waarbij Apple, Asus en Acer juist minder hebben verscheept dan vorig jaar in het tweede kwartaal. Waarschijnlijk helpt het dat de CPU-tekorten bij Intel minder groot worden, wat een enorm grote impact op de markt had. Vooral kleinere verkopers hadden hier last van, waardoor het verschil groeide tussen die kleinere en middenkader markt versus de groten der aarde.
donderdag, 18, juli, 2019
Source: DutchCowboys
Een tegenvaller voor Netflix. Op Wall Street ging de koers van het Netflix aandeel met 11,45% omlaag nadat het bedrijf gisteren tegenvallende cijfers over Q2 deelde. Het bedrijf haalde (wereldwijd) 'slechts' 2,7 miljoen nieuwe abonnees binnen, terwijl het zelf op 5 miljoen gerekend had. In de Verenigde Staten was er voor het eerst sinds 2011 zelfs een daling in het aantal abonnees. Weinig nieuwe releases Als oorzaak van de daling wijst Netflix zelf de nieuwe releases aan. Er werden minder grote films en series gereleased in Q2 die mensen zouden kunnen overhalen een abonnement op Netflix te nemen. Met de release van Stranger Things Season 3 en andere nieuwe releases, verwacht Netflix dan ook voor Q3 een veel sterkere groei (7 miljoen). Concurrentie Netflix heeft steeds meer concurrentie van andere streamingdiensten. Hoewel het nog steeds de grootste is, doen Amazon's Prime Video en Hulu in de VS ook goede zaken. In Nederland is Videoland de grootste concurrent van Netflix. En er liggen meer kapers op de kust, binnenkort lanceren onder andere Disney, WarnerMedia, Apple en NBC Universal hun eigen streamingdienst. Jezelf abonneren op al deze streamingdiensten is een duur grapje, de kijker zal dus een keuze moeten maken. Nieuwe releases zullen naar verwachting alleen maar belangrijker worden voor het bedrijf om abonnees te verwerven. Populariteit is belangrijk Veel meer dan anders deelt Netflix de laatste tijd cijfers over hoe vaak een serie bekeken is. Voorheen werd hier een beetje geheimzinnig over gedaan, maar Netflix heeft 'ontdekt' dat TV-kijkers eigenlijk gewoon een stelletje kuddedieren zijn en bij het selecteren van een film of serie veelal afgaan op de populariteit van een film of serie. Je ziet dan ook dat Netflix steeds meer cijfers deelt. Een aantal cijfers die onlangs gedeeld zijn door de streamingdienst op een rijtje. Murder Mystery, de komedie met Adam Sandler en Jennifer Aniston is inmiddels door meer dan 73 miljoen huishoudens bekeken. Bird Box, de apocalyptische thriller met Sandra Bullock werd in de eerste vier weken maar liefst 80 miljoen keer bekeken. Teen romcom The Perfect Date is inmiddels door 48 miljoen accounts bekeken. When They See Us, de serie over de Central Park 5, is inmiddels door 25 miljoen abonnees bekeken. De serie You is inmiddels in 40 miljoen huishoudens bekeken. Stranger Things seizoen 3 werd in 3 dagen door meer dan 40 miljoen accounts bekeken. Dead to Me, werd in de eerste vier weken 30 miljoen keer bekeken. (Netflix telt een film of aflevering van een serie bekeken als tenminste 70% van de film of serie bekeken is). Netflix voorlopig de grootste Het zijn cijfers waar Netflix - terecht - over kan opscheppen, want er is op dit moment geen andere streamingdienst die zulke cijfers heeft. Maar - wat wel gezegd moet worden - de cijfers worden door Netflix berekend, niet door een onafhankelijke instelling zoals bij TV gebeurt. Met ruim 152 miljoen betalende abonnees is Netflix voorlopig nog wel de populairste. Ik hoop zelf dat ze dat ook nog wel eventjes zullen blijven. Want hoe meer geld, hoe meer geld er is om goede series te publiceren. Het is leuk dat er meer streamingdiensten komen en er dus meer keuze is, maar voor ons als kijkend publiek zou het jammer zijn als je favoriete series straks verdeeld zijn over vijf verschillende platforms, dat zou een duur grapje worden. Annemerel de Jongh Annemerel schrijft op haar eigen lifestyle blog en werkt daarnaast als freelance redacteur. Je maakt haar blij met goed eten, nieuwe gadgets en hardlo...
donderdag, 18, juli, 2019
Source: DutchCowboys
Eerder dit jaar hebben een heel aantal professionele poker spelers deelgenomen aan een ongewoon potje Texas Hold'em. Ze namen het op tegen een nieuwkomer: een door kunstmatige intelligentie aangedreven poker-spelende bot. AI Pokerbot Eerder al hebben we gezien dat AI niets heel laat van professionele spelers van ondermeer schaken en Go. Deze bordspellen beschikken over duidelijke regels. Dat heeft Poker ook. Maar daar komt toch wat meer bij kijken. Zo weet je (zolang je niet Daniel Negreanu bent) niet de hand van je tegenstander. En er is de mogelijkheid om je tegenstander weg te bluffen. Daarnaast kan een potje ook bestaan uit meer dan twee of meer spelers, zes zelfs in dit geval. Voor de poker-spelende bot Pluribus was dit geen probleem. De tegenstanders, waaronder World Series of Poker & World Poker Tour winnaars hadden geen schijn van kans. Onderzoekers noemen de prestaties van de bot nu dan ook bovenmenselijk. Facebook schrijft hierover in een blogpost: "Dit is de eerste keer dat een AI-bot in staat is om topprofessionals te verslaan in een belangrijk benchmarkspel met meer dan twee spelers (of twee teams)." Dat is al erg tof voor het spel poker, maar zulke kunstmatige intelligentie kan natuurlijk veel breder worden toegepast. Denk bijvoorbeeld aan politieke campagnes of online veilingen. Ook daar is er sprake van meerdere betrokkenen en een groot gapend gat aan onbekende informatie. Volgens wetenschappers kan kunstmatige intelligentie bedrijven helpen om met de beste strategie per situatie te komen. Twee experimenten Er zijn voor het poker-onderzoek uiteindelijk twee experimenten opgezet. Eentje waarin één persoon pokerde tegen vijf kloons van Pluribus en eentje waarin het juist vijf mensen waren die het opnamen tegen één Pluribus. De onderzoekers konden er niet omheen: beide partijen werden gewonnen door Pluribus. De kunstmatige intelligentie nam het bovendien niet op tegen de minste spelers: Darren Elias en Chris "Jesus" Ferguson. Dit zijn beide Amerikaanse pro-spelers die elk 5.000 handen speelden tegen vijf kopieën van de bot. Ze speelden vanaf hun thuis-pc's en konden ook echt wat winnen: 2.000 euro werden ze betaald om mee te doen en ze konden ook nog 2.000 euro winnen als ze van de bot wisten te winnen. Helaas: Pluribus won met een gemiddelde van 32 milli big blinds (dit is een maatstaf binnen het poker om te bepalen wie het beste presteert). In het andere experiment werden 13 spelers die allemaal wel eens meer dan 1 miljoen dollar hadden gespeeld, uitgedaagd. Pluribus speelde 12 dagen op een rijtje tegen vijf menselijke spelers tegelijk en speelde daarin meer dan 10.000 handen. Hier won Pluribus gemiddeld 48 milli big blinds per spel. Die lange speelduur was nodig om echt te kunnen vaststellen dat het niet om geluk ging. Oefening baart kunst Pluribus had wel wat geoefend: het ontdekte de beste strategie voor Texas Hold'em door tegen kopieën van zichzelf te pokeren. Dankzij een nieuw algoritme kon de kunstmatige intelligentie bovendien steeds een paar stappen van tevoren bedenken wat het zou doen, in plaats van achteraf. De bot speelde daardoor ook echt anders. Het gedroeg zich daardoor op een andere manier dan mensen zouden doen, waarop de menselijke spelers maar moeilijk konden anticiperen, zo bleek. En dat is uiteindelijk de kracht: zo willekeurig zijn en toch zo consistent, dat kunnen niet veel mensen voor elkaar krijgen.
woensdag, 17, juli, 2019
Source: DutchCowboys
Vestiaire Collective, een e-commerceplatform voor tweedehands luxe modeartikelen, heeft ongeveer $45 miljoen opgehaald in een financieringsronde geleid door Vestiaire CEO en Lazada-oprichter Max Bittner en de Franse zakenbank Bpifrance. Het geld wordt besteed aan nieuwe techoplossingen en aan verdere internationale groei. Vestiaire wil het huidige groeimomentum in Azië doorzetten en in Q2 2019 een omzetstijging van 140% realiseren. Volgens het Franse bedrijf is inmiddels zo'n 80% van de transacties grensoverschrijdend. Recentelijk ontplooide Vestiare zich in nieuwe markten zoals Taiwan, Thailand, Indonesië, India, Maleisië, de Verenigde Arabische Emiraten, Saoedi-Arabië, Israël, Brazilië en Mexico. Vestiaire Collective zal het geld ook gebruiken om nieuw talent te acquireren. Onder leiding van Bittner werden er al 120 nieuwe werknemers uit 20 verschillende landen aangenomen. In Azië zal het Franse bedrijf het moeten opnemen tegen onder andere Reebonz uit Singapore. Reebonz is aanwezig in Maleisië, Indonesië, Taiwan, Hongkong, Thailand, Australië en Zuid-Korea. Bittner heeft z'n sporen reeds verdiend in de e-commerce en richtte Lazada op. Lazada werd een toonaangevende e-tailer, met name in Zuidoost-Azië. Alibaba investeerde in april vorig jaar maar liefst $2 miljard in Lazada, waarna Bittner werd vervangen door Lucy Peng. Peng is een van de 18 oprichters van Alibaba en is tevens directievoorzitter bij Ant Financial, een fintech onderneming die uit Alibaba voortvloeide. Bittner treedt tegenwoordig op als senior advisor van Alibaba nadat de Chinese e-commerce gigant het bedrijf overnam en Lucy Peng installeerde.
woensdag, 17, juli, 2019
Source: DutchCowboys
De complexiteit van de Aziatische markt voor digitale betalingen wordt door de meeste fintech bedrijven gezien als een groeibarrière, het Amerikaanse fintech bedrijf Stripe ziet het juist als een kans. William Gaybrick, CFO van Stripe: ”je hebt in Azië relatief grote en ontwikkelde markten, met een constante aanwas van nieuwe klanten en alternatieve betaalmethoden. Het bijkomende probleem van de toenemende complexiteit qua regulering en wetgeving lost Stripe juist op." Stripe stelt bedrijven in staat om online betalingen te accepteren op hun website. In zee gaan met een traditionele grootbank om creditcardbetalingen te accepteren hoeft niet meer, dat wordt vaak als omslachtig en duur ervaren. Stripe is inmiddels uitgebreid naar Hong Kong, Singapore en Maleisië. Daarnaast is er een “engineering hub” opgericht in Singapore, naast drie andere hubs in Dublin, Seattle en San Francisco. Azië nam in 2017 al bijna de helft van de $1,9 miljard aan wereldwijde digital betalingen voor haar rekening, volgens een vorig jaar gepubliceerd brancherapport van adviesbureau McKinsey & Co. Toch vindt slechts 8% van de wereldhandel plaats online. Volgens Stripe is de toenemende complexiteit qua regelgeving een remmende factor en trappen traditionele financiële instituten ook op de rem. Stripe gaat nu ook offline betalingen accepteren via de Stripe Terminal. Het apparaat kan worden aangepast om verschillende betaalmethoden op één apparaat te accepteren. Het idee is om online bedrijven te helpen bij het opbouwen van een “offline ervaring". Daarmee krijgen ze een compleet beeld van hoe hun klanten zowel online als offline winkelen. De terminal is vooralsnog alleen beschikbaar in de VS, maar Stripe is van plan om het apparaat naar Azië te brengen. Het apparaat vormt een antwoord op de overvloed aan betaalmethoden die beschikbaar zijn op de Aziatische markt en ondervangt het probleem dat de penetratie van creditcards laag is in Zuidoost-Azië.
woensdag, 17, juli, 2019
Source: DutchCowboys

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *